Oldalsáv

Hogy örömteli és elégedett legyen az ágyvásárlás!

Milyen adatokat keressen, ha tényleg jó bútort akar vásárolni?

Az internetes vásárlás trükkjei...


Kedves bútorvásárlás előtt álló emberek !

    • macska

Az internetes bútor piacon nagyon sok féle termékkel lehet találkozni, nagyon eltérő árakkal. Ilyenkor gyakran felmerül a kérdés mi a különbség  két egyforma ágy között ? Honnan rendeljek?  Melyiket válasszam? Ez miért drágább, ez miért olcsóbb?  Írásunkkal abban szeretnénk segítséget nyújtani, hogy Ön a lehető legjobb döntést hozza meg vásárláskor. Már korábban rámutatunk, hogy hogyan tudja megszűrni ki a megbízható cég és ki a kockázatos.

Ha már van elképzelés mit szeretne, de még nem tudja hogy honnan, akkor érdemes egy kicsit a web áruházak  oldalán szétnézni. Mit Is keressünk?

  • Termék leírásokat, ezek mennyire részletesek.
  • Hasznos információk oldalon mi van feltüntetve.
  • Ha vannak a  gyártási folyamatokról leírások, képek, videók.

Ezeken bemutatják, hogyan készül a bútor milyen alapanyagokat használnak. Itt már azért lehet okosodni, és kérdéseket feltenni, az ezekre kapott válaszok alapján már lehet szűkíteni a kört. Ha ezek hiányosak vagy nincsenek akkor rossz helyen járunk.

A mi véleményünk szerint a legfontosabb az a vásárlók véleménye rovat, mit mutat.  (vásárlók könyve, rólunk mondták, vásárlói fotók, stb)

Itt a vevők kifejezik véleményüket egy adott termék minőségéről, a vásárlás menetéről, a kiszolgálásról, a szállításról, egy ügyintéző kedvességéről, talpraesettségéről és úgy általánosságban az egész folyamatról. Mindent elmond egy áruház működéséről a vélemények minősége és mennyisége. Ahol rendszeresek a véleményezések az azt jelenti, hogy folyamatosan működik a webshop, és az emberek értékelik az áruház erőfeszítéseit.  Ahol a vásárlói hozzászólásoknál már több hónapja volt az utolsó bejegyzés, ott valószínűleg  problémák vannak. Ez úgy kezdődik, hogy a vélemények rosszak, bántóak, azért nem teszik ki az oldalra mert nem akarják magukat lejáratni. Valószínű hogy a rossz véleményt a hitvány  minőség, és a pocsék  kiszolgálás okozza, ami oda vezet, hogy később  egyre kevesebb a megrendelés és utána már ezért nincs vélemény. Ez amúgy tipikus példája egy vállalkozás leépülésének. 

Ami még elriasztóbb azok az oldalak ahol nincs is lehetőség kifejezni a véleményt, na innen el, még ha minden olcsó és szépen mutat is. Itt az árú eredetével, és minőségével is komoly problémák lesznek, főleg ha az üzemeltető helye és kiléte is ismeretlen, vagyis ismertebb gyűjtő nevén FEKETE. 

Olyan pedig nincs, hogy a vevők nem fejezik ki véleményüket. Aki elégedetlen az minél hamarabb az üzlet tudomására szeretné juttatni a problémáját, és kifejezi nem tetszését. Aki pedig elégedett az szereti megosztani a jó hírt, és mindenkinek elmondani, hogy milyen jó üzletet csinált, és most mennyire jó sikerült neki egy internetes franciaágy vásár.

Cégünknek és az itt dolgozó kollektívának is nagyon jól esik, és még precízebb munkára ösztönöz, amikor folyamatosan jönnek a pozitív elégedett hozzászólások. Utólag és előre is  köszönjük.

Tehát mielőtt rendel mindenképpen olvassa el, hogy hogyan vélekednek mások az Ön által választott termékről, üzletről. Reméljük ezzel is hozzájárulunk egy sikeres bútorvásárláshoz.