Oldalsáv

Vásárlási információk

www.nonstopbutor.hu vásárlási feltételei

Üdvözöljük a www.nonstopbutor.hu webáruház internetes üzlet vásárlói között!

 

A Webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén az alábbi elérhetőségeken veheti fel velünk a kapcsolatot: 

 

Tulajdonosi adatok

Cégnév: HALTÓ PLUSZ KFT. 

Cégjegyzékszám: 01-09-950802

NAIH szám: NAIH-72401/2014

Adószám: 12750070-2-43

Székhely: 1111 Budapest, Lágymányosi u.12. Fszt. 2.

Bankszámla: 68700119-10819517   Tiszántúli Takarékszövetkezet Nyíregyháza  

Telefonszám: +36 70/376-1301, +36 70/376-1304, 

Email: nonstopbutor@gmail.com

Facebook: www.facebook.com/nonstopbutor/

 

Megvásárolható termékek

 Termékeink bútorok, melyek franciaágyak, kanapék, sarokkanapék, ülőgarnitúrák, sarokülők, heverők, fotelágyak, fotelek, gyerek bútorok, étkező garnitúrák, székek, asztalok, szőnyegek, párnák, puffok.

A megjelenített termékeket online (elektronikus) vagy telefonos megrendeléssel lehet rendelni. Igény esetén a termékeket házhoz szállítjuk.

 A termékekre vonatkozó megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás, házba való bevitel és összeszerelés díját (lásd később). Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. 

Tájékoztatjuk kedves Vásárlóinkat, hogy a méreteknél elfogadott eltérés 3%. Ha ezen felüli az eltérés, a reklamáció jogos. Amennyiben a fent említett 3%-on belüli az eltérés, a panasz jogtalan.



Az áruházban való böngészés, keresés

 A webáruházunkban tetszés szerint nézelődhet, személyazonossága felfedése nélkül is megismerkedhet termékeinkkel, árainkkal; regisztráció nélkül tájékozódhat. Termékeinket kategóriák szerint soroltuk be. A különböző kategóriákat az áruház tetején lévő Termékeink menüből választhatja ki. Ezt követően jelenik meg az adott kategórián belül bal oldalon az alcsoportok. Több alcsoport talál, melyek a könnyebb eligazodást szolgálják. A termékek listája egyben az árlistánk is. Minden termék árát bruttó áron, azaz ÁFÁ-val együtt tüntetjük fel. A termék nevére vagy fotójára kattintva az adott termék leíró oldalára jut, ahol részletes leírás mellett képet is lát. Ha a képre kattint az egérrel, akkor az nagyítva is megjelenik. A nyitó oldalra bármikor visszajuthat a Kezdőlap menüpontra kattintva, ami az oldalak felső részén elől található.

 A felső keresőmezőben gyorsíthatja meg bármely termék gyorsabb megtalálását honlapunkon. A mezőbe kell beírni a keresendő termék nevének vagy leírásának bármelyik szavát, vagy szórészletét. A gomb megnyomása után a keresés eredményeképpen mindazon termékek megjelennek, amelyek nevében vagy leírásában a megadott szó vagy szórészlet szerepel.

 A termék leíró oldalán található termékkép alatt képgaléria nyílik meg. Az itt szereplő képek nem minden esetben egyeznek meg a feltüntetett árakkal,
mert a választható opciók miatt eltérések lehetnek. A képek valódi bútorokat ábrázolnak, viszont az eredeti színeket a képek nem adják élethűen vissza.
 A képek színeinek minőségét befolyásolhatja az Ön által használt monitor típusa, mérte és beállítása. Ezekért az eltérésekért felelősséget nem tudunk vállalni.


Megrendelés

 A vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges. Ezen a portálon végrehajtott megrendelés következményeként a vevő és az eladó között adásvételi szerződés jön létre. A megrendeléssel a vásárló kijelenti, hogy elfogadja az általános szerződési feltételeket és tisztában van a vásárlás rögzített menetével. Az érvényes megrendeléshez vagy a regisztrációhoz a vásárló a regisztrációs oldalon található valamennyi pontot köteles a valóságnak megfelelően kitölteni. E kötelezettség elmulasztásából eredő károkért, illetve a regisztrációs folyamat közben felmerülő technikai problémákért nem vállalunk felelősséget.

Amennyiben a rendelését telefonon kívánja megtenni, ez ugyanazon feltételek mellett a távollévők között kötött szerződésekről szóló szabályozás értelmében az ügyfélszolgálatunkon keresztül lehetséges. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságtól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Az árváltoztatás jogát cégünk fenntartja.

A honlapunkon található kiegészítők kompatibilitása más termékekkel nem garantált. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészében. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor. A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.


A megrendelések feldolgozása, igazolás


 A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 10 és 16 óra között. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárata után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra. A megrendelésről automatikus visszaigazolást küld rendszerünk. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 3-4 héten belül. Nagyobb összegű, mennyiségű megrendelés esetén kérjük hívja központi számunkat további információért (szállítás, árukészlet ellenőrzése). A leadott megrendelések automatikus visszaigazolása után vevőinket csak a szállítást megelőző 2-4 nappal fogjuk keresni. A megrendelések feldolgozásakor előforduló hibák, hiányosságok esetén még a szállítás előtt felhívjuk a kedves vásárlót, vagy e-mailt küldünk neki a megrendelésének egyeztetése végett. A gyakran előforduló hibák: hiányos telefonszám, rossz e-mail cím vagy szállítási cím,  a megjegyzésbe írt tájékoztató jellegű információk egyeztetése. 

A rendelés menete

  • Ahhoz, hogy rendelését feladja, nem kell mást tennie, mint megkeresni a rendelni kívánt termék(ek)et a Webshop-unkban
  • Önnek lehetősége van minden bútort egyedire alakítania. Ezt a termék részletes adatlapjánál, a kosárba helyezés előtt található választó mezők segítségével teheti meg. Ha egyes választómezők a láthatónál több lehetőséget tartalmaznak, akkor az ott megjelenő tovább gombra kattintva választhat a teljes kínálatból. Minden bútor más és más választható feltételeket tartalmaz, általában méretválasztás, szivacs/rugó választás, szövet választás, ágyneműtartó 1 vagy 2 részből és ágyrész irányát határozhatja meg. Ezeket figyelmesen állítsa be, mert némelyik feltétel felárat tartalmaz. A kosárba helyezés gomb mellett a rendszer folyamatosan tájékoztatja Önt a termék aktuális áráról, a kiválasztott kiegészítőkkel együtt. 
  • A "Kosárba" gomb megnyomása előtt adja meg a rendelni kívánt mennyiséget.
  • A„Kosárba” gombra kattintva a termék bekerül a rendelései közé.
  • Kosárba helyezést követően megjelenik egy ablak, amely tájékoztatja Önt a kosara állapotáról és lehetőséget kínál a vásárlás folytatására vagy a kosara megtekintésére.
  • A kosár megtekintését követően lehetősége van a kosárba került termékek mennyiségének módosítására, a szállítási és fizetési mód kiválasztására.
  • Válasszon a felkínált szállítási módok közül.
  • Házhoz szállítás esetén kérhet Extra szolgáltatásként házba szállítást és összeszerelést. Az Ön feladata kiválasztani az adott emeletet, az erre vonatkozó felár ez alapján kerül kiszámításra. (Azt, hogy mi számít emeletnek, megtalálja a szállítási információk menüpontban.)
  • Amennyiben rendelkezik kupon kóddal, azt az oldal alján található mezőben tudja aktiválni.
  • A fizetendő összeg ellenőrzése után a "Rendelés folytatása" gomb segítségével léphet a következő oldalra, ahol meg kell adnia telefonszámát, valamint a szállítási és számlázási adatait. Amennyiben Ön még nem regisztrált a nonstopbutor.hu webáruházba, a regisztráció gombra kattintva itt megteheti. Regisztráció nélkül is le tudja adni rendelését. Amennyiben Ön már regisztrált felhasználónk, lépjen be és folytassa a vásárlást!
  • Kérjük olvassa el Adatkezelési szabályzatunkat és Általános Szerződési Feltételeinket. Az erre vonatkozó mezőt kiválasztva majd az "Adatok mentése" gombra kattintva adatai mentésre kerülnek, önnek pedig lehetősége nyílik egy utolsó alkalommal ellenőrizni a rendelésre vonatkozó összes adatot. Miután mindent rendben talált, az egyéb megjegyzések a rendelésről részhez írhat bármilyen nemű információt a futárnak és az eladónak egyaránt.
  • Kérjük, az e-mail címét figyelmesen töltse ki!
  • Ha mindent rendben talált, a "Rendelés véglegesítése" gombra kattintva adhatja le rendelését. Figyelem!! A rendelés elfogadása után a böngészőjén egy feliratnak kell megjelennie A KÖSZÖNJÜK RENDELÉSÉT címmel. Ha ezt nem látja valószínűleg a rendelése nem lett befejezve. Ellenőrizze a megadott email címén a leveleit néhány perc múlva, nem érkezett e igazolás. Amennyiben nem, ismételje meg a rendelést vagy hívja ügyfélszolgálatunkat. A megrendelést követően automatikus igazolást kap emailcímére.



Fizetés módja

  • előre átutalással bankszámlánkra (Tiszántúli Takarékszövetkezet, Bankszámla: 68700119-10819517,  közleménybe kérjük a megrendelő nevét feltüntetni)
  • helyszínen a bútor átvételét követően egy összegben készpénzben a szállítónak
  • 30% foglaló előreutalásával + a fennmaradó részt helyszínen a bútor átvételét követően készpénzben a szállítónak
  • 50% foglaló előreutalásával + a fennmaradó részt helyszínen a bútor átvételét követően készpénzben a szállítónak
  • online bankkártyás fizetési mód 

 A foglaló előre utaláskor, illetve a teljes összeg átutalásakor nagyon fontos, hogy a Díjbekérőn szereplő fizetési határidőig a bankszámlánkra megérkezzen a kért összeg. Kérjük ezt az összeget forintra pontosan utalni. Ha ez nem teljesül, nem tudjuk szállítani a bútort, még ha minden le is volt egyeztetve, csak egy későbbi időpontban. 

 

Bankkártyás fizetési tájékoztató

 

Webáruházunk a CIB Bank által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja vásárlóinak. A biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg. A Webáruház a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a CIB Bank pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat a 256 bites TLS titkosítással ellátott fizetőoldalon. A fizetőoldal adattartalmáról a Webáruház nem értesül, azokat csak a CIB Bank érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően a Webáruház oldala tájékoztatja. A kártyás fizetéshez az Ön internet böngésző programjának támogatnia kell a TLS titkosítást.

A vásárolt áru/szolgáltatás ellenértéke, a kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül kártyaszámláján. Kérjük, olvassa el részletes tájékoztatónkat!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Üdvözöljük a CIB Bank biztonságos, internetes fizetési megoldásával működő Webáruházunkban!

Az alábbiakban röviden ismertetjük, hogy miképp intézheti biztonságos módon vásárlását.


Mire figyeljen a vásárláskor?

  • Olvassa el Webáruházunk ismertetőjét, a vásárlás kondícióit és a kiszállítás és a fizetés feltételeit!
  • Tanulmányozza át a Webáruház biztonsági feltételeit, hiszen ezzel garantálják az Ön adatainak biztonságát!
  • Tartsa nyilván a vásárlásával kapcsolatos adatait!
  • Tartsa nyilván a fizetéssel kapcsolatos tranzakciós adatait! (tranzakció azonosító, engedélyszám)
  • Biztosítsa, hogy titkos kártyaadataihoz illetéktelen személy soha ne férhessen hozzá.
  • Használjon olyan böngészőt, amely támogatja a TLS titkosításhoz szükséges opciót!

 

A biztonságról

A TLS, a Transport Layer Security elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. Bankunk rendelkezik egy 256 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a CIB Banknak a 256 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk az TLS alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program az TLS segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a CIB Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.
 

Elfogadott kártyák

A CIB Bank internetes fizetési rendszere a Mastercard/Maestro, a VISA termékcsaládba tartozó VISA és VISA Electron (az Electronnál csak abban az esetben, ha azt a kibocsátó bank engedélyezi) bankkártyák használatát, valamint internetes használatra alkalmas webkártyával való fizetést teszi lehetővé.
 

Fizetés lépései

  1. Ön a Webáruház oldalán választja ki az árut/szolgáltatás melynek összegét bankkártyás fizetéssel kívánja teljesíteni.
  2. Ezt követően Ön átkerül a CIB Bank biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez kártyaadatait szükséges kitöltenie.
  3. A kártyaadatok megadását követően a Fizetés gombra kattintva indíthatja el a tranzakciót
  4. A fizetést követően Ön visszatér a Webáruház oldalára, ahol a tranzakció eredményéről kap visszaigazolást.

A bankkártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően – ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti –, a CIB Bank elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését az áru vagy szolgáltatás ellenértékével.

Amennyiben Ön nem kerül visszairányításra a fizetőoldalról a Webáruház oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző „Vissza/Back” vagy a „Frissítés/Refresh” gombjára kattint, ill. bezárja a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba, a fizetés sikertelennek minősül.

Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

 

KÁRTYAELFOGADÁS

Milyen típusú kártyákkal lehet fizetni?

A VISA és a Mastercard dombornyomott kártyáival, ill. egyes VISA Electron, V Pay kártyákkal. A VISA Electron kártyák interneten történő használatának lehetősége a kártyát kibocsátó banktól függ. A CIB által kibocsátott VISA Electron típusú bankkártya használható interneten történő vásárlásra.

Mely bankok kártyái alkalmasak internetes fizetésre?

Minden olyan VISA és Mastercard/Maestro kártyával, mely internetes fizetésre a kártyakibocsátó bank által engedélyeztetve lettek, valamint a kifejezetten internetes használatra hivatott webkártyák.

Lehet-e vásárlókártyákkal fizetni?

Hűségpontokat tartalmazó, kereskedők/szolgáltatók által kibocsátott pontgyűjtő kártyákkal nem lehet interneten fizetni.

Lehet-e co-branded kártyákkal fizetni?

Bármilyen olyan co-branded kártyával lehetséges fizetni, mely internetes fizetésre alkalmas MasterCard vagy VISA alapú kártya.

 

FIZETÉS FOLYAMATA

Hogyan működik az online fizetés banki háttérfolyamata?

A vásárló a kereskedő/szolgáltató internetes oldalán a bankkártyás fizetési mód választását követően a fizetést kezdeményezi, melynek eredményeként átkerül a Bank biztonságos kommunikációs csatornával ellátott fizetőoldalára. A fizetéshez szükséges megadni kártyaszámát, lejárati idejét, és a kártya hátoldalának aláíráscsíkján található 3 jegyű érvényesítési kódot. A tranzakciót Ön indítja el, ettől kezdve a kártya valós idejű engedélyezésen megy keresztül, melynek keretében a kártyaadatok eredetisége-, fedezet-, vásárlási limit kerül ellenőrzésre. Amennyiben a tranzakció folytatásához minden adat megfelel, a fizetendő összeget számlavezető (kártyakibocsátó) bankja zárolja a kártyáján. Az összeg számlán történő terhelése (levonása) számlavezető banktól függően néhány napon belül következik be.

Miben különbözik az internetes kártyás vásárlás a hagyományostól?

Megkülönböztetünk kártya jelenlétével történő (Card Present) és kártya jelenléte nélküli (Card not Present) tranzakciókat. A Card Present tranzakció POS terminál eszköz segítségével történik. A kártya lehúzását és a PIN kód beütését követően a terminál kapcsolatba lép a kártyabirtokos bankjával, az engedélyező központon keresztül, és a kártya típusától, illetve a kártya kibocsátójától függően a VISA vagy MasterCard hálózaton keresztül. Itt megtörténik az érvényesség és fedezetvizsgálat (authorizáció). Az előbbi útvonalon visszafelé haladva a POS terminál (illetve a kereskedő) megkapja a jóváhagyást vagy elutasítást. A vásárló aláírja a bizonylatot. A Card not Present olyan tranzakció, melynek lebonyolításakor a bankkártya fizikailag nincs jelen. Ide tartoznak a levélben, telefonon, illetve az elektronikus úton (internet) lebonyolított tranzakciók, amelyek esetében a vásárló (kártyabirtokos) a tranzakciót biztonságos (256 bites titkosítású) fizetőoldalon bekért kártyaadatok megadásával indítja. A sikeres tranzakcióról Ön kap ún. engedélyszámot, mely megegyezik a papír alapú bizonylaton található számmal.

Mit jelent a foglalás?

A tranzakciót a bank tudomására jutásakor azonnal foglalás (zárolás) követi, hiszen a tényleges terheléshez előbb a hivatalos adatoknak be kell érkezniük, mely néhány napot igénybe vesz és az alatt a vásárolt összeg újra elkölthető lenne. Ezért a foglalással a levásárolt vagy felvett pénzt elkülönítik, foglalás alá teszik. A foglalt összeg hozzátartozik a számlaegyenleghez, azaz jár rá kamat, de még egyszer nem költhető el. A foglalás biztosítja azon tranzakciók visszautasítását, melyre már nincs fedezet, noha a számlaegyenleg erre elvben még lehetőséget nyújtana.

 

SIKERTELEN FIZETÉSEK ÉS TEENDŐK

Milyen esetben lehet sikertelen egy tranzakció?

Általában a kártyát kibocsátó bank (tehát ahol az ügyfél a kártyát kapta) által el nem fogadott fizetési megbízás; de bankkártya használat esetében ez lehet olyan okból is, hogy távközlési vagy informatikai hiba miatt az engedélykérés nem jut el a kártyát kibocsátó bankhoz.

Kártya jellegű hiba

  • A kártya nem alkalmas internetes fizetésre.
  • A kártya internetes használata számlavezető bank által tiltott.
  • A kártyahasználat tiltott.
  • A kártyaadatok (kártyaszám, lejárat, aláíráscsíkon szereplő kód) hibásan lettek megadva.
  • A kártya lejárt.

 
Számla jellegű hiba

  • Nincs fedezet a tranzakció végrehajtásához.
  • A tranzakció összege meghaladja a kártya vásárlási limitét.

 
Kapcsolati jellegű hiba

  • A tranzakció során valószínűleg megszakadt a vonal. Kérjük, próbálja meg újra.
  • A tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt. Kérjük, próbálja meg újra.

 
Technikai jellegű hiba

  • Amennyiben a fizetőoldalról nem tért vissza a kereskedő/szolgáltató oldalára, a tranzakció sikertelen.
  • Amennyiben a fizetőoldalról visszatért, de a böngésző "back", "reload" illetve "refresh" segítségével visszatér a fizetőoldalra, tranzakcióját a rendszer biztonsági okokból automatikusan visszautasítja.

 

Mi a teendő a fizetési procedúra sikertelensége esetén?

A tranzakcióról minden esetben generálódik egy tranzakcióazonosító, melyet javaslunk feljegyezni. Amennyiben a fizetési kísérlet során tranzakció banki oldalról visszautasításra kerül, kérjük vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

Miért a számlavezető bankkal kell felvenni a kapcsolatot a fizetés sikertelensége esetén?

A kártyaellenőrzés során a számlavezető (kártyakibocsátó) bank értesíti az összeget beszedő kereskedő (elfogadó) bankjának, hogy a tranzakció elvégezhető-e. Más bank ügyfelének az elfogadó bank nem adhat ki bizalmas információkat, arra csak a kártyabirtokost azonosító banknak van joga.

Mit jelent az, ha bankomtól azonban SMS kaptam az összeg foglalásáról/zárolásáról, azonban a kereskedő/szolgáltató azt jelzi, hogy sikertelen volt a fizetés?

Ez a jelenség olyan esetben fordulhat elő, ha a kártya ellenőrzése megtörtént a fizetőoldalon, azonban Ön nem tért vissza kereskedő/szolgáltató internetes oldalára. A tranzakció ebben az esetben befejezetlennek, így automatikusan sikertelennek minősül. Ilyen esetben az összeg nem kerül terhelésre kártyáján, a foglalás feloldásra kerül.

 

BIZTONSÁG

Mit jelent a VeriSign és a 256 bites titkosítású TLS kommunikációs csatorna?

A TLS, a Transport Layer Security elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. Bankunk rendelkezik egy 256 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a CIB Bank-nak a 256 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk a TLS alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program a TLS segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a CIB Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.

A fizetés után figyelmeztetett a böngészőm, hogy elhagyom a biztonsági zónát. A fizetésem biztonsága így garantált?

Teljes mértékben igen. A fizetés folyamata 256-bites titkosított kommunikációs csatornán folyik, így teljesen biztonságos. A tranzakciót követően Ön a kereskedő honlapjára jut vissza, amennyiben a kereskedő oldala nem titkosított, a böngészője figyelmezteti, hogy a titkosított csatornát elhagyta. Ez nem jelent veszélyt a fizetés biztonságát illetően.

Mit jelent a CVC2/CVV2 kód?

A MasterCard esetében az ún Card Verification Code, a Visa esetében az ún. Card Verification Value egy olyan, a bankkártya mágnescsíkján kódolt numerikus érték, melynek segítségével megállapítható egy kártya valódisága. Az ún. CVC2 kódot, mely az Mastercard/Maestro kártyák hátoldalán található számsor utolsó három számjegyében szerepel, az internetes vásárlások során kell megadni.

Mit jelent a Verified by Visa?

A Verified by Visa rendszerben regisztrált Visa kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Visa kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Verified by Visa rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.

Mit jelent a Mastercard SecureCode?

A Mastercard SecureCode rendszerben regisztrált Mastercard/Maestro kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Mastercard/Maestro kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Mastercard SecureCode rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.

Mit jelent a UCAF kód?

MasterCard/Maestro kártyák esetén az Ön kártyakibocsátó bankjától esetlegesen kapott egyedi kód. Ha nem kapott ilyet, hagyja üresen a mezőt.

 


Akciók

Ha élő megrendelése van, amiben akciós ágyat rendelt, de időközben megszűnik az akció, akkor a változás az Ön megrendelésére nem vonatkozikHa időközben megszűnik egy termék akciója, de Ön még akciósan rendelte, akkor a leegyeztetett akciós áron fogja megkapni. Ez abban az esetben is érvényes, ha időközben az akciós termék ára további árcsökkenésen megy keresztül.

 Összefoglalva, mindig a visszaigazolt és leegyeztetett áron jut a megrendelt termékhez, függetlenül az akciók, és az árak mozgásától. Az áruház fenntartja a jogot, hogy az akciók megszűnéséről előzetes bejelentés nélkül döntsön, valamint új akciókat hozzon létre.

Tájékozatjuk kedves Vásárlóinkat, hogy a méreteknél elfogadott eltérés 3%. Ha ezen felüli az eltérés, a reklamáció jogos. Amennyiben a fent említett 3%-on belüli az eltérés, a panasz jogtalan.

Az akciós ágyak valódi árai fel vannak tüntetve az akciós ár felett . A termékek akciós kategóriába különféle okok miatt kerülnek, amik lehetnek kifutó anyagok, nagy tételű gyártás, esztétikai hibás  szövet felhasználása vagy pusztán marketing fogás. Az akciós ágyaknál előfordulhatnak színeltérések, esetleg foltosodás, ráncosodás, anyagmegnyúlás, de ezek nem jelentős mértékűek, az ágynak a rendeltetés szerű használatát nem befolyásolják, kényelmi funkciók nem csökkenek.

 Az akciós ágyak választása esetén tudni kell, hogy ezek többnyíre az általunk felkínált színvariációkból választhatóak, és a dizájnos kialakítás mellett, általában egy semleges vékony annyaggal vannak behúzva melyeknek színtől függetlenül nincs olyan rugalmassága és formatartóssága mint a választóprogramban választható 2-3 kategóriás szöveteknek, ezért előfordulnak, hogy ráncosodnak vagy helyenként gyűrődnek. 

Ezt nagyon egyszerűen lehet kezelni, mégpedig úgy, hogy kézzel kisimitom vagy egyszerűen egy pléddel vagy ágytakaróval letakarom.  Ezek a huzatok szinte a legolcsóbb árfekvésű ágyakra vannak ráhuzva és ne várja el senki, hogy tudja azt amit a lényegesen magasabb árfekvésű és jobb minőségű szövetek tudnak. Az olcsó ágyaknak hívjuk azokat amelyek, 80000 ft alatt vannak, természetesen alvási és szerkezeti kialakításban ugyanazt tudják mint drágább ágyaink csak, esztétikailag és huzat ügyileg sokkal egyszerűbbek és puritánabbak, sorozatgyártásban készülnek, a magasabb árfekvésüek pedig egyénileg készülnek. 

Az hogy egy ágyon ráncosodik a szövet, vagy hogy kivan húzódva a cérna, vagy a párna szöszölődik ezek nem garanciális problémák mert, nem lehet megállapítani teljes biztonságal hogy miért alakult ki és hogy mikor, főleg úgy, hogy átvételkor és kipróbáláskor még nem volt tapasztalható. 

Regisztráció, hírlevél

Kérjük Önöket, hogy regisztráljanak, mert így számos előnyt élvezhetnek ezáltal.

Ha elveszett számlája, vagy szállítólevele, de Önt rendszerünkben nyilvántartjuk és sikeresen azonosítottuk, akkor is élhet garanciális igényével.

Ha Ön regisztrált vásárlónk, nem kell aggódnia ha elvesztette a korábban vásárolt bútorok számláit, szállítóleveleit, a garanciára akkor is jogosult.

A regisztráció előnye, hogy létrehoz egy saját fiókot, melyen megtekintheti aktív és lezárt rendeléseit, módosíthatja adatait, kiválaszthat kedvenc termékeket.

Összehasonlíthatja, értékelheti korábbi rendeléseit, valamint korábban rendelt termékei garanciális ügyintézését, minden hivatalos dokumentum (számla, szállítólevél) nélkül is le tudjuk folytatni jogvesztés nélkül.

További előnye, hogy nyereményjátékaink ajándékaira csak a regisztrált vásárlóink jogosultak, valamint ünnepnapi kedvezményeinket is csak a regisztrált vásárlóink kaphatják.

Hírlevélre való feliratkozás előnye, elsőként értesülhet akcióinkról, kedvezményeinkről és az áruházunkban történő változásokról, eseményekről.

 

 Vásárlásával Ön elfogadja, hogy a www.nonstopbutor.hu webáruház a vásárlást követően egy éven belül megkeresheti kérdőív formájában, szolgáltatásaink és termékeink minőség ellenőrzés céljából.