Oldalsáv

Szállítási információk


Nonstop bútor akciós ajánlata

Minden terméket 34%-os kedvezménnyel szállítunk házhoz.

A kedvezményes szállítási akció időtartama: 2021. január 11.-től  - 2021. február 28.-ig leadott megrendelésekre érvényes.

A kezdőidőponttól a rendszer automatikusan a kedvezményes szállítási díjjal számol.


Kedves Látogató!

 A nonstopbutor.hu webáruházban rendelt termékekre lehetőségük van házhoz szállítást és házba szállítást/összeszerelést igénybe venni.
A pontos szállítási díjakat a termék kosárba helyezése után láthatja.
A szállítási díjak országosan egységesek, de termékenként változnak.


Szállítási díj, csomagolás, postai díj

A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni utánvétes rendelés esetén. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és a visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számla egyben a garancia levél is. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a sérült csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni. Szállítás során csak a Nonstop bútor munkatársaival vagy a Magyar Posta MPL futárszolgálat kollégáival találkozhat.


Termékeinket 7 kategóriába soroljuk méretek és szállíthatóság szerint, ez alapján változnak a szállítási feltételek is.

 

A típus

Székek, Játszószőnyegek, Memory slim fedőmatrac, Szivacsmatrac, Soft anatómiai párna, Puffok, Párnák, Szőnyegek
   
Szállítási díjak
1 db vagy 1 pár rendelése estén is 3.000 Ft

Házba szállítási és Összeszerelési díjak
1 db vagy 1 pár rendelése estén is földszint 1.000 Ft és minden további emelet +1.000 Ft


B típus

4 és 6 személyes asztalok

Szállítási díjak
1 db rendelése esetén 7.000 Ft

Házba szállítási és Összeszerelési díjak
1 db rendelése esetén a földszint 4.000 Ft és minden további emelet +800 Ft


C típus

Hattyú fotel, Kar nélküli fotel ágy, Maci kanapé, Körbetámlás gyerekágyak, Rugós és szivacsos matracok
    
Szállítási díjak
1 db rendelése esetén 8.500 Ft

Házba szállítási és Összeszerelési díjak
1 db rendelése esetén a földszint 1.000 Ft és minden további emelet +1000 Ft


D típus

Normál kanapék, Jóga fotelágy, Heverők, Kéttámlás heverők, Long heverő, Senior heverő
    
Szállítási díjak
1 db rendelése esetén 10.400 Ft

Házba szállítási és Összeszerelési díjak
1 db rendelése esetén a földszint 1.500 Ft és minden további emelet +1500 Ft


E típus

4 vagy 6 személyes étkezőgarnitúrák, Franciaágykeretek minden méretben

Szállítási díjak
1 garnitúra rendelése esetén 10.400 Ft

Házba szállítási és Összeszerelési díjak
1 garnitúra rendelése esetén a földszint 4.000 Ft és minden további emelet +1500 Ft


F típus

Normál Franciaágyak, Modern franciaágyak, Millenium franciaágyak, Hagyományos kanapék, Modern kanapék, Sarok kanapék
    
Szállítási díjak
1 db rendelése esetén 13.600 Ft

Házba szállítási és Összeszerelési díjak
1 db rendelése esetén a földszint 2.000 Ft és minden további emelet +2000 Ft


G típus

Prémium Franciaágyak, Sarokülők

Szállítási díjak
1 db rendelése esetén 19.200 Ft

Házba szállítási és Összeszerelési díjak
1 db rendelése esetén a földszint 2.000 Ft és minden további emelet +2000 Ft


Szállítási kedvezmények

  • Kettő bútor vásárlása esetén, melyet azonos címre kér, és a vásárlás összege eléri a bruttó 80000-ft-ot a szállítási költség összegéből 10% kedvezményt tudunk biztosítani.
  • Három vagy több bútor vásárlása esetén, melyeket azonos címre kéri és a vásárlás összege eléri a bruttó 100000-ft-ot a szállítási költség összegéből 20% kedvezményt tudunk biztosítani.

A szállítási kedvezményt a rendszer automatikusan számolja.

  • Négy vagy több bútor vásárlása esetén telefonon kérjen egyedi szállítási ajánlatot.

 A számla kiállítása után az egyedi szállítási kedvezmény már nem érvényesíthető.
Ez egy adható és kapható kedvezmény, nem jár automatikusan.

 

További szállítási kedvezményeink a Nyíregyházán és szűk vonzáskörzetében élők részére

Helyi vállalkozásként szívügyünknek tekintjük, az itt élők támogatását.
 Nyíregyházára történő szállítás esetén a szállítási díjból 70% kedvezményt tudunk biztosítani. Több termék vásárlása esetén a nyíregyháziaknak is érvényes a rendszer által biztosított további szállítási kedvezmény, a megadott feltételek mellett.
Adott esetben, 3 vagy több bútor vásárlása esetén 20% + 70% szállítási kedvezményt írunk jóvá.

 A 70%-os szállítási kedvezményt csak azok a nyíregyháza és környékbeli vásárlók tudják igénybe venni, akik az alábbi irányítószámok valamelyikére kérik a szállítást.
Irányítószámok: 4400, 4405, 4431, 4432, 4433, 4481, 4551, 4246


 Tájékoztatjuk kedves vevőinket, hogy a webáruházunkból történő vásárlás során elkészített számlán, a termék összege és a hozzá kapcsolódó esetleges felárak mellett, egy szállítási díjjal fog találkozni.
Ez a díj magába foglalja a rendelet termék(ek)hez szükséges anyagok kezelését, mozgatását, válogatását és az Önhöz való eljuttatásának költségeit.

 Termékeink házhoz szállítása Magyarország bármelyik településére megoldott. A szállítási díjak termékekre(db) vonatkoznak és nem km vagy helység alapúak. Tehát, egy bizonyos termék ára Magyarország minden településére egységes áron van számolva, zárt gépi rendszer automatikusan számolja. Minden egyes terméknek külön szállítási díja van, függetlenül attól, hogy egy címre kérik. Vannak szállítási kedvezmények, amelyeket szintén a rendszer számolja, ettől eltérni nem tudunk. A szállítási cím megadásakor az irányítószám alapján a gép felismeri a települést. A rendszer csak magyarországi irányítószámokat tud kezelni.

 Jelenleg ország határon túlra nem tudunk szállítani. Ha határon túli honfitársaink mégis tőlünk szeretnének rendelni, úgy, vagy személyesen kell eljönniük nyíregyházi raktárunkba, vagy valamelyik belföldi határ menti településen kell átvenniük a szállítóinktól a terméket.

Házba szállítás és összeszerelés is kérhető

 A HÁZIG SZÁLLÍTÁS: A fuvardíj tartalmazza a házig szállítást, amelyben a kapuig elvitel INGYENES, amennyiben a parkolási lehetőség biztosított és a táv nem több 15 m-nél!!!

A HÁZBA SZÁLLÍTÁS

 Családi háznál azt értjük, hogy a parkolás biztosított a ház kapujától nem messzebb, mint 15 méter, és a kaputól a bejárati ajtó nincs messzebb mint 15 méter!

A pontos paramétereket, rendelés után a megjegyzés rovatban kérjük feltüntetni, a helyszíni kellemetlenségek elkerülése végett!

 Házba szállítás esetén kérjük a bútor fogadására kijelölt helységet szabaddá tenni, valamint az odavezető folyosót, lépcsőházat már előre akadály mentesíteni.

 Kérjük a megfelelő körülmények biztosítását, hogy szállítóink ne kockáztassák saját és mások testi épségét és hogy sérülésmentesen át tudják adni a megrendelt bútort is (pl.: ne legyenek hiányos lépcsők, emeleteken, függő folyosókon kiszakadt hiányos korlátok, félkész épületeknél a megfelelő bejárás biztosítása, gondolunk itt a balesetveszélyes építési törmelékekre, csúszós sáros területekre). Ha Ön előre kifizette a házba szállítás díját, de a körülményeket nem biztosította úgy a szállítók a helyszínen is megtagadhatják a bevitelt, ha a beszállítás veszélyezteti a testi épségüket. Az erre irányuló reklamációkat nem fogadjuk el, és a beviteli díj 50%-át utaljuk csak vissza. 

 Erkélyen át semmilyen bútort nem viszünk be a lakásba, és erre nem kötelezhető a szállító. Korábban ezt sokszor megcsináltuk, de olyan baleset veszélyes helyszínekkel találkozzunk, hogy a későbbi problémák elkerülése végett a jövőben nem vállaljuk.

  Megkérnénk a Tisztelt vásárlókat, hogy rendelése előtt ne csak arról győződjön meg, hogy befér e a szobába az adott bútor, hanem arról is, hogy ellehet e juttatni oda. Itt meg kell néznie a fordulókat, az ajtókat, a lépcsőt, korlátot és a folyosók méreteit.. Ha már láthatóan nem fog beférni amit szeretne, akkor célszerűbb egy másik terméket választani, akár egy elemes szerelhetőt, nem érdemes próbálkozni, mert vagy az ágy, vagy a fal fog sérüléseket szenvedni. 

HÁZIG? vagy HÁZBA?

 Megrendelés leadását követően, telefonos egyeztetés közben vagy akár szállítás előtt is van lehetőség arra, hogy HÁZBA szállítást kérjenek vásárlóink.

 Erre a helyszínre érkezve csak az eredeti összeg duplájáért van lehetőség, amely nem a helyszínen, hanem később kerül kiszámlázásra! 

 Egy házig szállítás időtartama maximum 10 percet vesz igénybe, míg a bútort a kapunál a szállítók leteszik, és az utánvétel lezajlik.

 Egy bevitel, összeszereléssel kb: 30-40 perc. Ha előzőleg nem jelzik a beviteli igényt, úgy a következő szállítási címről elkésnek a szállítók, és az egész utána lévő összes szállítás is elcsúszik.


A HÁZBA szállítás cégünknél felárral jár, függetlenül attól, hogy van-e lift a házban!


Használható nagy méretű
 teherliftek esetén a házba szállítás ára feleződik.

 Használható nagy méretű lift az, amibe az ágy minden része bemegy és működőképes. Ha már csak egy részével is lépcsőzni kell akkor a teljes beviteli árat kell kifizetni. A fejtámlák szinte minden esetben beférnek a liftbe, de a bevitel nehéz része nem ez, hanem az ágytest, és az ágyneműtartók.

 Teher liftes bevitelnél kérjük ezt az igényét előre jelezni. A rendszer nem tud megkülönböztetni liftes vagy kézi bevitelt, így ennek a szolgáltatásnak a számláját csak a teljesítést követően tudjuk kiállítani. Mert a teljesítés során derül ki, hogy teljes árat kell fizetnie a bevitelért, vagy befért a liftbe és akkor csak az ár felét kell fizetnie. Ebben az esetben csak a helyszínen készült jegyzőkönyv alapján tudjuk az 50 százalékos visszatérítést adni, ha ez helyben  nem történik meg, úgy nem tudjuk visszatéríteni az összeget. Alapesetben mindig a teljes árat számlázzuk ki, mert előre nem lehet tudni, hogy maradéktalanul teljesül a liftes szállítás. 

Házba szállításnál nem alapeset amikor a kapu bejárattól, lépcsőháztól, vagy a lift ajtótól a lakás 25 métertől messzebb van, gyakran száz méterre található. Ilyenkor a folyosókon és a szűk gangon mindenféle használati tárgyat kerülgetni kell, valamint a szembejövő gyalogod forgalom esetében meg kell állni, mert nem lehet elférni. Ezek a szállítások legtöbbször a helyszínen derülnek ki, mert nem jelzik előre, de nagyon sok időt vesznek igénybe, ilyenkor a hátralévő bútorok leadása jókorát csúszik. Ezért ilyen estekben, utólagosan is fent tartjuk a jogot a plusz felár kiszámlázására. 

Ha a felvitel lifttel történik, de lifttől messze kell szállítani (25 m-től), akkor nem jár a kedvezményes visszatérítés. 

Házba szállítás ára terméktípusonként eltérhet.

Többszintes családi házak esetében is érvényes az emeleti szolgáltatás, a tetőtér is emeletnek számít, és általában itt van a legtöbb olyan eset amikor nem lehet felvinni az ágyat, mert a fordulók és a szűk lépcső( csiga lépcső) nem teszi lehetővé.

 Polgári házaknál gyakran előfordul a nagy belmagasság miatt, hogy galéria van beépítve a szobába ez is emeletnek számít. Itt valójában nem megyünk emeletet, de a szűk helyek miatt nagyon sok időt vesz igénybe míg elhelyezzük az ágyat a galériára, legtöbb esetben nem is tud teljesen felnyílni.


A szuterének és a pince helységek is emeletnek számítanak. A földszint és magasföldszint között úgy teszünk különbséget, hogy a földszinten azt értjük amit az utcáról 10 lépcsőfokkal elérünk. A magas földszint ha tíz lépcsőfoknál többet kell menni az ajtóig. Ez azért lényeges mert bevitel esetén a magasföldszintre, már plusz egy emeleti díjjal többet számlázunk.

A bútorok átvételét 16. életévét betöltött személy veheti át. Ellenkező esetben a termék visszaszállításra kerül!

Kérjük a fentiek tudomásul vételét!

Kérdés esetén forduljon hozzánk bizalommal telefonon: +3670/3761304; +3670/3761301  vagy üzenetben: [email protected].


Visszaszállítás:

Cégünk nem vásárol vissza régi bútorokat, ennél fogva nem is szállítunk el semmilyen más bútort a vevők lakásából. Ha mégis valamilyen oknál fogva cégünk vállal visszaszállítást, annak a díja megegyezik a szállítási díjak táblázat eredeti, NEM kedvezményes összegével. Ezek a visszaszállítási díjak nem tartalmazzák az emeletről és a házból való le- és kiszállítást, csak a ház kapujától a megadott címig történő szállításra vonatkoznak. Az emeletről való lehozatal díja megegyezik az emeletre való felviteli díjakkal. 

Egy példa: A kedves vevőtől franciaágyat szállítunk vissza és nekünk kell lehoznunk az első emeletről. Visszaszállítási díj az F típusú, azaz 13.600 Ft plusz az emeleti szolgáltatás díja, 4.000 Ft. Mivel ezért a szolgáltatásért mindenki sajnál pénzt adni. ezért nem is vállalunk ilyet, inkább meghagyjuk a vásárlóknak azt a lehetőséget, hogy ezt oldják meg olcsóbban.


FONTOS: Amennyiben átvételkor a termék, hiányos vagy sérült, a vevő a kárigényét haladéktalanul köteles bejelenteni jegyzőkönyv formájában, mely hitelesítve van a megrendelő (átvevő) valamint a fuvarozó cég jelenlévő képviselője részéről egyaránt, ennek elmulasztása jogvesztéssel jár. A sérülési reklamáció csak aláírt jegyzőkönyvvel  érvényesíthető,melyben le van írva a hiba oka.  Az átadás átvétel után már nem tudjuk garanciális problémának kezelni a szakadást,horzsolást,törést és az egyéb külső mechanikai sérülést. Ugyanez vonatkozik a a liftes felvitel esetén. A helyszínen kell dokumentálni azt, hogy befért a liftbe és ennek alapján, vagy a bevitel felét fizeti a vásárló a helyszínen, vagy ha előre utalt, akkor a bevitel felét vissza utaljuk a helyszínen készült jegyzőkönyv alapján. Ha ez nem lett dokumentálva, később erre irányuló reklamációt, visszafizetési igényt nem fogadunk el. 

 

Szállítási határidő

A szállítás időpontját illetően, gyakran előfordul, hogy a megrendelést követően pár napra már szállítás miatt hívjuk a vásárlót, mert pont abba az útirányba induló autókon van még hely és a rendelt terméket képesek vagyunk rövid idő alatt legyártani. Ha az időpont jó akkor telitalálat és pár nap alatt ott az ágy, ha nem alkalmas  akkor a legközelebbi szállítással újra megpróbáljuk, ami lehet hogy pár nap lehet pár hét.

Azok a vásárlók, akik  leszűkítik a bútor átvétel időpontját mondjuk úgy, hogy csak péntek, vagy csak 17 óra után, ezeket sokkal nehezebb megoldani, mint akkor amikor nincsenek időkorlátos megkötések. Arra kérnénk minden kedves vásárlót, hogy próbáljanak alkalmazkodni az általunk felkínált szállítási időponthoz, mert így biztos hogy sokkal hamarabb hozzájutnak a bútorhoz, mintha lekorlátozzák az átvétel idejét. 

Az egyedi szállítási időpontok kérelmét igyekszünk teljesíteni, de valamikor a kért időpont előtt vagy után szállítunk 1-2 nappal, mivel egy kiszállítás alkalmával egyszerre 10-15 szállítási igényt teljesítünk. A racionális fuvarszervezés teszi lehetővé, hogy szállítási díjaink minél olcsóbbak legyenek, valamint  nagyon sok terméknél akár az ingyenes szállítási is elérhető.

Szállítási napjaink minden héten hétköznapokon történnek, reggel 6:00 és 21:00 óra közötti időpontokban. Hétvégén és ünnepnapokon nincs kiszállításunk. Mindenképpen figyelmükbe ajánlom, hogy Tolna, Baranya, Somogy, Vas, Zala, Győr-Sopron, Komárom-Esztergom megyékben délután 14 óra után nagyon ritkán szállítunk, ki ezek mind a a délelőtti órákban történnek meg. A szállítási időket nagyon szűk intervallumban(Pl: 14-15 óra között) határozzuk meg, mert tudjuk,hogy mindenkinek drága az ideje ezért nem is várjuk el hogy egész nap otthon üljön és várjon.  

 A szállítási határidő minden nap 16:00-ig leadott rendelés esetén 2-4 hét, ha nincs feltüntetve másként. A 16:00 óra utáni rendeléseket csak másnap tudjuk feldolgozni. 
 Abban az esetben ha valamely árucikkünket kiárusítottuk és jelen pillanatban nincs raktáron, erről Önt e-mailben vagy telefonon értesítjük.

  A 2-4 hét szállítási határidő egy átlagos éves időintervallum, de bizonyos időszakokban ez az idő változhat. Lehet hosszabb, azonban lehet rövidebb is. A termékek adatlapján feltüntetett határidőktől való eltérés nem kérhető számon a webáruház üzemeltetőjén, anyagi és jogi felelősséggel nem tartozik senki felé. Természetesen a megadott határidők betartására maximálisan törekszünk, de olykor rajtunk kívülálló okok miatt (harmadik fél nem időbeni teljesítése miatt,szélsőséges időjárási körülmény) előfordul, hogy a megadott szállítási határidőket nem tudjuk betartani. Ezekért előre is elnézést kérünk.  Valamint fenntartjuk a jogot, hogy egy korábban leegyeztetett szállítási időpontot módosítsunk.   

 

Sikertelen kiszállítás

 Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak.
Az ön hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei minden esetben a Vevőt terhelik.
Amennyiben a Vevő hibájából meghiúsul, a kiszállítás a nem lemondott megrendelések újraküldésének a költsége a Vevőt terheli.
Ezen költség a Vevő felé kiszámlázásra kerül. Újraküldés esetén ezek után a terméket csakis előreutalással áll módunkban küldeni.
 Felhívjuk figyelmüket, hogy a házig szállítás esetén, a futárszolgálat az utánvét kifizetését megelőzően nem jogosult a bútor kicsomagolását elvégezni.
 
 Amennyiben a bútort láthatóan hiányosan vagy sérülten kapta meg, úgy telefonon vagy e-mailben azonnal értesítsen bennünket.
Sérült csomagot ne vegye át! Ebben az esetben jelezze a futárnál, hogy a csomagot a sérülés miatt nem veszi át és kérje jegyzőkönyv felvételét.
 
FONTOS: ELŐRE EGYEZTETETT, DE MÉGIS SIKERTELEN KISZÁLLÍTÁS ESETÉN FENN TARTJUK A JOGOT, HOGY A MÁSODIK SZÁLLÍTÁST, MÁR CSAK A TELJES ÖSSZEG ELŐRE UTALÁSÁVAL FOGJUK TELJESÍTENI. MEGÉRTÉSÜKET KÖSZÖNJÜK!

 

Visszalépés a megrendeléstől

 Minden bejegyzett megrendeléstől mindkét fél a megrendelést követő 48 órában (2 munkanap) telefonon vagy e-mailen keresztül visszaléphet, mindenféle jogkövetkezmény nélkül. Az ilyen visszalépést kérjük a [email protected] címre küldeni. Az email-ben leadott rendeléseket mindenképpen email-ben kell lemondani.

Amennyiben a vásárló egy korrekt módon teljesített rendelést nem veszi át és a futárszolgálat a nonstopbutor.hu internetes üzlet költségén visszahozza a csomagot, akkor fenntartjuk a jogot, hogy a vevőt a jövőben csak előre történő fizetés esetén szolgáljuk ki!

 Fenntartjuk a jogot, hogy 4 sikertelen szállítási időpont szervezést követően töröljük a megrendelést. Valamint törlésre kerülnek azok a megrendelések is, ahol a megrendelők nem elérhetőek, semmilyen módon nem lehet velük kapcsolatot felvenni és ők sem kezdeményeznek irányunkba kapcsolat felvételt. Ezeket a megrendeléseket a beérkezést követően 42 nap múlva töröljük.

Rendelés lemondása !

A rendelések lemondása korrekt módon, még időben írásba e-mail-on történhet, vagy telefonos bejelentés alapján és ha arra módunk van (e-mail cím ismerete)írásban visszaigazoljuk a kért lemondást.

Ha a megrendelését követően 48 órával nem vonja vissza és azt már Önnel telefonon leegyeztettük akkor a rendelése bekerül a gyártási szállítási rendszerbe. Magyarul mondva elkezdődik a termékének a gyártási előkészülete, mint például anyagbeszerzés, időpontra ütemezés  és végül a termék előállítása, majd szállítási nap kitűzése és Önnel való egyeztetése. A szállítási nap és a gyártási  szállítási rendszerbe bekerülés közötti időszakba, aki lemond terméket az cégünknek már bizonyos értelemben, anyagi és etikai problémákat okoz. Nem minősül lemondásnak, és nem törlődik automatikusan a rendelés, ha a díjbekérőn szereplő összeget valaki nem utalja el.

 A közöttünk létrejött szerződés alapján mindkettő félnek vannak kötelezettségei és jogai, amit  mind a törvény, mind a köztünk lévő szerződés szabályoz. Ennél fogva a megrendelt termékek gyártás közbeni, vagy szállítás előtti lemondása szerződés szegésnek minősül, így következménye is van.

Ugyanis egy rendelés beérkezése után a cég teljes dolgozói létszáma (40-50 fő) az Önök  megrendelések feldolgozásán és a termék előállításán dolgozik. Igen kellemetlen érzés amikor egy rendelést lemondanak, de ezenkívül jelentős anyagi kárral is jár.  A félig kész ágyak befejezése, raktározása, értékesítése, vagy csak a lerendelt anyagok kezelése, és feldolgozása, pénzek utalásának banki költségei, papír munkák irodai költségei. Ezek miatt a gyártókkal és beszállítókkal folyamatos konfliktus viszony alakul ki, hogy mi legyen  egy félkész vagy kész termékkel, mert senki sem tud a végtelenségig raktározni.  

 

A nem korrekt lemondások anyagi következményei, a következők.

1,  A negyvennyolc órán, vagy kettő munkanapon belüli lemondások nem járnak vesztességgel egyik félnek sem.

2,  A kettő nap és a tizenkettő naptári nap (2-12) között lemondott rendelések esetén a rendelt termék megrendelőjének a végösszegének az 20%-a kötbérként levonásra kerül.

3,  A tizenharmadik nap (13-tól)  és a szállítási nap közötti időszakban lemondott rendelések esetén a rendelt termék megrendelőjének a végösszegének a 30%-a kötbérként levonásra kerül.

 Aki előre utalt összeget, annak a kötbérrel csökkentett összeget utaljuk vissza. A visszautalás a lemondás utáni visszaigazolást követő 15 napon belül megtörténik.

 Akik pedig után vétellel  rendeltek és nem korrekt módon mondanak le rendelést, úgy egy fizetési meghagyást fognak kapni cégünktől a kötbér kiegyenlítésére, valamint a későbbiek folyamán áruházunk kedvezményeit nem fogják tudni igénybe venni.

4., A lemondott termékek részarányos összegét csak megadott bankszámlára küldjük vissza. A pénz visszaküldés a lemondás írásban való megérkezésétől számított 5 munkanapon belül történik meg. Egy szállításra váró termék lemondása minden esetben anyagi veszteséggel jár a megrendelőnek, de az eladónak is. 

Létezik egy igen ritka speciális eset is, mely a következő:

 Akinek az előre leegyeztettet szállítás napján a helyszínen nem tudjuk átadni a terméket az Ön (vevő) hibájából (Pl: nincs otthon, elérhetetlen, nem tud fizetni, elfelejtette hogy szállítunk, stb), és emiatt, minket hibáztatva eláll a vásárlástól, akkor az előre utalt  30°% vagy 50% összeget nincs módunkban visszaküldeni, ugyanis az előreutalás foglalónak minősül.  Ha a teljes összeget utalta el, úgy a végösszeg 50% utaljuk vissza. Ilyen esetekben a szállítási költséget is ki kell fizetni, hiszen a megrendelő miatt hiúsult meg az átadás-átvétel. 

 

Fizetés módja

  • készpénzben, egy összegben készpénzben, a bútor átadásának helyszínén a szállítóknak
  • teljes összeg előre átutalása bankszámlánkra, közleménybe kérjük a megrendelő nevét és a rendelés azonosítóját feltüntetni
  • díjbekérő alapján foglaló előreutalásával + a fennmaradó részt helyszínen a bútor átvételét követően készpénzben a szállítónak
  • Online fizetés bankkártyával (CIB Bank)

 A foglaló előre utaláskor, illetve a teljes összeg átutalásakor nagyon fontos, hogy a Díjbekérőn szereplő fizetési határidőig a bankszámlánkra megérkezzen a kért összeg. Kérjük ezt az összeget forintra pontosan és a kért határidőre utalni. Ha ez nem teljesül, nem tudjuk szállítani a bútort, még ha minden le is volt egyeztetve, csak egy későbbi időpontban valamint az előre utalással járó kedvezmények is megvonhatóak. A teljes összeg előreutalása esetén 2.000 Ft kedvezményben részesülnek minden 45.000 Ft feletti vásárlás esetén. A 45.000 Ft alatti vásárlás esetén nem jár kedvezmény az előre utalásra. 
 
 Tájékoztatjuk kedves vásárlóinkat, hogy 120 000 Ft feletti vásárlás vagy(és) 2-nél több bútor vásárlása esetén minden esetben 30% foglalót kérünk a bankszámlánkra elutalni.
Ha valamilyen egyedi kérést teljesítünk, vagy különleges (fehér színű rendelős anyag) szövettel kéri a bútort, akkor is 30% foglaló elutalását kérjük.

 Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy 400.000 Ft feletti vásárlás esetén 50%-os foglalót fogunk kérni.
Az utalásnak a díjbekérőn feltüntette határidőig meg kell érkeznie bankszámlánkra, ellenkező esetben nem tudjuk szállítani a bútort, még akkor sem, ha ezt már korábban leegyeztettük.

Ha a helyszínen derül ki, hogy a vásárló nem tudja kifizetni a rendelt terméket, úgy a termék visszaszállításra kerül és egy másik időpontba fogjuk kiszállítani, de már akkor a teljes végösszeget egy összegben, a szállítást megelőzően 48 órával bankszámlánkra kérjük elutalni.


FONTOS: ELŐRE EGYEZTETETT, DE MÉGIS SIKERTELEN KISZÁLLÍTÁS ESETÉN FENN TARTJUK A JOGOT, HOGY A MÁSODIK SZÁLLÍTÁST, MÁR CSAK A TELJES ÖSSZEG ELŐRE UTALÁSÁVAL FOGJUK TELJESÍTENI. MEGÉRTÉSÜKET KÖSZÖNJÜK! 


 Termékeink nyíregyházi raktárbázisunkról jutnak el kedves vásárlóinkhoz, bármilyen gond probléma esetén ide kerülnek visszaszállításra.
Ha vásárlóink szeretnének terméket vissza küldeni, csak ide tudják megtenni.

 Telephely címünk:
4400 Nyíregyháza Tünde utca 10.